[Pardus-kullanicilari] RE: nfs ile dosya paylaşımı

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
5 Ara 2008 Cum 00:53:05 EET

Çok teşekkür ederim yeni bir şey daha öğrenmiş oldum ve bir hayli güldüm kendime :))))
Aynı zamanda da bir kez daha saygı duydum...

Mustafa Cem ARMUTLU

Date: Fri, 5 Dec 2008 00:37:38 +0200
From: fthtmn at gmail.com
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari]	nfs ile dosya paylaşımı

2008/12/4 Mustafa Cem Armutlu <mcemarm at hotmail.com>

mount 192.168.1.3:/home/Gamca/Share /home/Gamca

Bu komut paylastirdiginiz Share dizinini ev dizininize bagliyor (mount ediyor). Ev dizininiz /homeGamca  iken /home/Gamca/Share oluyor.

Share dizini edinmek istediniz ev dizini olmadigi surece -ki oyle bile olsa oturumunuz acikken bunu yapmamalisiniz-
ev dizinize hic bir sey baglamamalisiniz. Durumun vehametini anlatabilmisimdir umarim.

**Ev dizinininize ve ya hali hazirda kullanimda olan baska bir klasore bir sey baglamayin.**

Ev dizininiz altinda yeni bir klasor olusturun ve Share dizinini oraya baglayin.

mkdir /home/Gamca/share-3
mount 192.168.1.3:/home/Gamca/Share /home/Gamca/share-3

--
Fatih Tümen

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted