[Pardus-kullanicilari] maximum harici sdd?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Ara 2008 Per 22:18:54 EET

Botan Bey
Harici Usb Harddisklerde boyut mühim olmasa gerek. Kullandığım Usb Hdd de
sizin sorununuza benzer bir sorunla karşılaştıktan sonra Pardus 2008.1
kurulum Cd si ile bilgisayarı başlatıp akabinde usb harici Hdd yi takıp
kurulumda kendim bölüm seçeneği ile Externall hdd yi seçip ilk partitionun
boyutunu belirleyip grubg u da external Hdd nin MBR ına kurmasını seçerek
kurulumu bitirdiğimde.Usb den başlama seçeneğini bios ayarlarından başa
alarak (bios ayarlarında usb seçeneği yoksa F11 ile external hdd yi seçerek)
Pardusu açıp geri kalan boş olan kısmı gparted ile 3 birincil bölüme
ayırdım. Eğer Harici  Hdd niz SATA ve bilgisayarınızın Bios unda sata raid
fonksyonu yoksa bu şekilde bir deneme yanılma yoluyla çözüm sağlayabidim.
Elimdeki bilgisayarlardan birinin Sata harici Hdd yi tek parça ve boş
algılamasından sonra böyle bir uygulamadan sonra externall Hdd yi hem kurulu
Pardus ve diğer bölümlerinide istediğim gibi kullanabiliyorum