[Pardus-kullanicilari] kablosuz modem baðlanamama sorunu

Nuri Ümit Tekin numittekin at gmail.com
4 Ara 2008 Per 19:11:49 EET

Bu konuda ayni sorunu yaşadığım sıralarda forumda yazışmalarımız oldu. Ben
bir çözüm okuyamadım. Ancak kablosuz ağ bağlantısını forumda tanımlandığı
şekilde yaptıktan sonra ilk bağlantı sorunsuz olarak oluşuyor. Bilgisayarı
kapatıp açtıktan sonra "açılışta otomatik bağlanmayı dene"  seçeneği
işaretli olsa da bağlantı olmuyor. Benim de pro/wireless 3945 ABG kablosuz
bağlantı aygıtım var. Ben her açışta, ağ programcığı ikon'una  sağ
tıklayarak bağlantıları düzenle seçeneği ile açılan pencerede bağlantı adres
kutucuğundaki işareti kaldırıp adres alınamadı yazısı çıktıktan sonra tekrar
kutucuğu işaretliyorum ve bağlantı sağlanıyor. Başka pratik veya doğru çözüm
var mı ? Program hatası mı ?  Ben amatör kullanıcı olarak bilmiyorum. Sizin
sorununuz da bu şekilde çözülür mü ? onu da denerseniz anlayabiliriz.
Umarım düzelebilecek bir sorundur bu kablosuz ağa açılışta otomatik bağlanma
sorunu...