[Pardus-kullanicilari] disk bölümleme

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
4 Ara 2008 Per 13:40:55 EET

Çalışan bir sistem varken bölümleme yapmak biraz riskli, çoğunlukla veri ve
sistem kaybı olur. Benim önerim, verilerinizi cd lere yedekleyip hepsini
baştan kurmanız.
Önce XP, ki bunu kurarken diskinizi en az 3 bölüme ayırabilirsiniz (3. sü
veriler için), sonra da Pardus.

03 Ara 2008 Çar tarihinde, pardus012008 şunları yazmıştı: