[Pardus-kullanicilari] ekran sorunum var

hasan ışıkber hasanisikber at hotmail.com
4 Ara 2008 Per 12:46:03 EET

merhabalar kolay gelsin size bende bir adet fujitsu siemens esprimo v5355  diz üstü var pardusu kurdum fakat ne yaptıysam çözünürlüğü 800*600 ün üstüne çıkaramadım forumları okudum xcong dosyasında değişiklik yapın gibi bir ikiseçenek gördüm denedim değişikliğe izin vermiyor bir türlü kaydedemedim. dosyada ekran bölmünde 2048   800 ve 640 lık çözünürlük mevcut ama masa üstünden ekranı ayarla diyince çözünürlükte en fazla 800*600 görünüyor  ekran kartını tanımış galiba pardus ama bir türlü beceremedim hatta 3-4 defa bozdum sonra tekrar yükledim pardusu lütfen yardım tekrar windowsa dönmek istemiyorum şimdiden teşekkürler
Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/