[Pardus-kullanicilari] Teamviewer ile uzaktan yönetim

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
3 Ara 2008 Çar 20:50:27 EET

arkadaşın da belirttiği gibi windows sistemlerin masaüstüne ulaşımdan
bahsediliyor burada. pardus sistemine windowstan ulaşmak değil.

rdestop, vnc, krdc programlarının hangisi ayar yapmadan sadece parola ile;
router, gateway ya da firewall arkasından window'u paylaştırabiliyor. bu
konuda bende bir bilgi eksikliği olabilir paylaşırsanız sevinirim...

03 Aralık 2008 Çarşamba 17:26 tarihinde Doğan Yıldız <dergiyorumcu at gmail.com