[Pardus-kullanicilari] Thunderbird 'de şifreli MS Office Sunumlarını Açabilmek

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
3 Ara 2008 Çar 19:16:21 EET

Selamlar,
Sorun kesinlikle versiyon sorunu değil... Herhangi bir ofis programı
(word, excel, Powerpoint) kayıt edilirken şifre seçeneği ile şifrelenmiş
ise Open Office ile açılamıyor diye biliyorum... Tek çareniz dosyayı
gönderen kişiye "Şunu bir şifresini iptal ederek gönderir misin abicim?"
tarzında rica etmek...  :-P

Kolay gelsin,
Mucip:)

Doğan Yıldız yazmış: