[Pardus-kullanicilari] amsn ve skype hak.

huseyin kart huseyin321 at hotmail.com
3 Ara 2008 Çar 16:06:19 EET

sayın bilen ilginize teşekkürler. sanırım sorunumu tam anlatamadım  sorun dediğiniz ayarlarda zaten o ayarları yapmak istediğim zaman olmuyor.örneğinkameramı test et dıyorum skypede yeşil bır goruntu sadece amsn de ise sıyah ses konusunda skype ıçın test aramasında gelen test konusmasını duyuyorum kendı mesajımı konuştuğum zaman o nu tanımıyor yani mıkrofonumu yok sayıyor sanırım daha iyi anlatabildim saygılar

Windows Live Messenger'ın için Ücretsiz 30 İfadeyi yükle
http://www.livemessenger-emoticons.com/funfamily/tr-tr/