[Pardus-kullanicilari] Fw: Pardus USB

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 19:44:47 EET

Merhaba,
ben "kingston data traveller II plus migo
<http://www.kingston.com/flash/dt_IIplusMigo.asp>4GB" bellek kullanıyorum,
okuma ve yazma hızı çok iyi,
bu usb bellek üzerine sistem de kurdum gayet başarılıydı.

@Botan Gunoz
evet kurup kullanabiliyorsunuz, haliyle en az 4 gb hafızası olması
gerekiyor. Pardus kurulum esnasında
diski kendiniz seçip bu belleğe kuruyorsunuz. farklı donanımlarda kullanmak
için /etc/X11/xorg.conf dosyasını
düzenlemek veya her seferinden silmek/silmeyi otomatik hale getirmek
gerekiyor...