[Pardus-kullanicilari] virtualbox 2.0.6 açlmamaya başladı

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 18:07:44 EET

dün pardus 2008.1 kurdum virtualbox 2.0.6 sürümünü kurdum daha sonra
pardusun  tüm güncellemelerini  indirip kurdum .sanal makine çalışıyordu.
misafir eklentileride ayarladım. paylaşılan dizinleride ayarladım. tasmadan
açılış yöneticisi hata veriyordu ; hala veriyor...........ona bir bakayım
derken hata verdi mecburen ctrl alt backspace yaptım sanal maakine
çalışırken böyle bişi yaptığım için mi bilmiyorum ondan sonra hep aşağıdaki
hatayı verdi

PIIX3 cannot attach drive to the Secondary Master.
VBox status code: -102 (VERR_FILE_NOT_FOUND).

Sonuç Kodu:
NS_ERROR_FAILURE (0x80004005)
Bileşen:
Console
Arayüz:
IConsole {e3c6d4a1-a935-47ca-b16d-f9e9c496e53e}