[Pardus-kullanicilari] Fw: Tekir ne vakit kullanımda olacak nasıl olacak..!

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 17:55:41 EET

Merhabalar,
Tekir gerçekten çok faydalı bir yazılım. Pardus'un gelişmesi için,
Türkiye için çok önemli! Piyasada ticari program eksikliğinden insanlar
Linux'dan uzak duruyorlar ama Tekir gibi ticari/muhasebe yazılımları
yaygınlaştıkça ibrenin yönü değişecektir...

Çorbada az biraz bizim de tuzumuz olabilir mi dersek ne yapmalıyız?
Nasıl katkı koyabiliriz?

Kolay gelsin,
Mucip:)

Özgür KURU yazmış: