[Pardus-kullanicilari] yazıcı paylaşımı....

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 16:27:59 EET

ya sunucu derken öyle bi sunucu değil standart bi donanım üstünde dosya
yazıcı paylaşımı ve birde mysql uygulaması çalışacaktı :D dosya paylaşımı
oldu ama ne hikmetse evde 3 aydır kullandığım pardus mysql sistemi orda
çalışmıo :D çözemedim gitti:D

sanırım yakında pardusman ile özel çözümler için özel parduslar yapıcaz :D