[Pardus-kullanicilari] Tekir ne vakit kullanımda olacak nasıl olacak..!

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
2 Ara 2008 Sal 16:25:00 EET

Merhaba özgür insanlar :)

    Muhasebe camiası  için bir ara ne vardır diye göz attığımda turquaz
muhasebe gördüm. Ancak Proje sayfasında destek az ve gelişim göremedim.
Sonrasında Tekir musabe uygulamasını gördüm Pardus üzerinde olacağını
sanırım bir yerlerde okudum ama emin değilim. Konu hakkında bilgisi olan
arkadaşlar var mı? Ne dir nasıl kullanılır yapı nasıl olacak kurulum
nasıl olacak server tabanlı mı çalışacak yoksa tek makine olarak mı
çalışacak yoksa diğerleride o çalışan tek makieden mi çalışacak..

       Teşekkürler..