[Pardus-kullanicilari] mysql sunucu problemi

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
1 Ara 2008 Pzt 17:33:57 EET

# pisi rm mysql-server --debug komut çıktısı:
DEBUG: RepoDB initialized in 0.000104904174805.
DEBUG: ComponentDB initialized in 0.466115951538.
DEBUG: InstallDB initialized in 0.152632951736.
digraph G {
mysql_server[ label = "mysql-server(5.0.51b,38)" ];

}
Bağımlılıkları sağlamak için bu paketler verilen sırada kaldırılacaktır:
mysql-server
mysql-server paketi kaldırılıyor
mysql-server paketi kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
DEBUG: Paketin kaldırma öncesi betiği çağrılıyor
DEBUG: Kaldırma öncesi betikleri çağrılıyor
DEBUG: comar betikleri siliniyor
DEBUG: FilesDB initialized in 0.00761389732361.
Kurulmuş dosya /var/lib/mysql sistemde bulunmuyor [Muhtemelen el ile
silindi]
mysql-server paketi kaldırıldı

pisi it mysql-server --debug  komutu çıktısı:
DEBUG: InstallDB initialized in 0.129801988602.
DEBUG: RepoDB initialized in 7.9870223999e-05.
DEBUG: ComponentDB initialized in 0.425129175186.
digraph G {

}
DEBUG: PackageDB initialized in 1.09245109558.
DEBUG: checking mysql-lib versiyon >= 5.0.40
DEBUG: checking mysql-client versiyon >= 5.0.40
DEBUG: checking comar-api sürüm >= 17
digraph G {
mysql_server[ label = "mysql-server(5.0.51b,38)" ];

}
Paket(ler)in toplam boyu: 2.50 MB
Paket mysql-server, pardus-2008.1 deposunda bulundu