[Pardus-kullanicilari] hp laserjet 1600 sorunu

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
1 Ara 2008 Pzt 13:23:23 EET

scheduler is running
system default destination: HP-Color-LaserJet-1600
device for HP-Color-LaserJet-1600: hp:/usb/HP_Color_LaserJet_1600?serial=JV205LJ
HP-Color-LaserJet-1600 accepting requests since Pzt 01 Ara 2008 13:20:09 EET
printer HP-Color-LaserJet-1600 is idle. nebaled since Pzt 01 Ara 2008
13:20:09 EET

bu çıktı geliyor
sanırım is idle. hazır değil diyor :S

01.12.2008 tarihinde Hasan Alp iNAN <hasan at trlinux.org> yazmış: