[Pardus-kullanicilari] HDD bölümü değiştirmek

Yahya Abdulkadir ERTURAN pardus at uttegae.com
1 Ara 2008 Pzt 01:26:02 EET

Merhaba Arkadaşlar,

Benim harddiskimde 3 bölüm var. Sırasıyla,
sda1 - ntfs-3g Windows XP SP3
sda5 - ntfs-3g Arşiv (tüm belge ve dosyalarım burada)
sda6 - ext3 Pardus 2008.1

Sorum şu,
Windows'u kaldırmak istiyorum, ancak yeniden kurulum yapmak da istemiyorum.
Bölümleri düzenleyerek iki bölüm bırakmam ve tüm harddiski bu iki bölüm'e
dağıtmam mümkün mü? VERİ KAYBETMEDEN! Sadece sda1 Pardus  sda2 arşiv olsun
istiyorum.

diğer soru bu arşiv bölümününü yine veri kaybetmeden EXT3 yapmak mümkün mü?

Teşekkürler.
--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AMIEx/AFIEx USA
International Trade Executive

Mobile: +90 (544) 658-3787
Voice :  +1 (651) 780-7897
im    : erturanya[at]msn[dot]com