[Pardus-kullanicilari] Almanyadan Internete baglanmak....

Ilhan Dagli id90 at hotmail.de
31 Ağu 2008 Paz 16:30:15 EEST

su an bilgisayarda xp ve pardus var
suan xpyle giriyorum internete
bilgisayar masaütü
ethernet baglantisi var ve baglaniyorda
modem var ve ayarli xpyle sorunsuz baglnyior

Date: Sun, 31 Aug 2008 16:22:43 +0300From: sofamor at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] Almanyadan Internete baglanmak....
Açıklığa kavuştıralım..1.Makineniz taşınabilir mi?2.Eternet kablosu(rj 45) ile mi kablosuz olarak mı bağlanıyorsunuz?3.Kablonet gibi bişey mi?4.Modeminiz var mı?5.Modeminiz de ayarlar yapılı mı?6.Diğer işletim sistemi ile şu an internete bağlanabiliyor musunuz?