[Pardus-kullanicilari] Lexmark e120 yazici sorunu

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
30 Ağu 2008 Cmt 14:25:22 EEST

Merhabalar

http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Lexmark-E120

bu kaynaktan görebildiğim kadarıyla *Generic PCL 6/PCL XL Printer
Foomatic/pxlmono* sürücüsüyle kurulum yaptım.

Tasma -> Çevre Birimler -> Yazıcılar kısmında ekledim yani.

Ancak dikkatimi çeken bir nokta, yaptığım her değişiklikte benden parola
istemesi, doğru girdiğim halde parolaları reddetmesi (kontrol ettim
doğru girip girmediğimi) daha da ilginci 4 ya da 5 kere bu şekilde
reddettikten sonra kabul edip harekete geçmesi yazıcının..

herhangi bir bug olduğundan şüpheleniyorum, acaba bu yazıcıyı deneyip
kullanan var mı? fikriniz nedir konuyla ilgili?

iyi çalışmalar

-serdar