[Pardus-kullanicilari] Güncelleme

Okan Ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
30 Ağu 2008 Cmt 01:24:44 EEST

Özür dilerim ben yokken iki mesaj gelmiş. Güncellemeleri bitirmek yerine
yeniden sistemi yenilemeyi seçtim. Neyse ki sistemi kurarken ev dizinini
ayrı kurmuştum. Pek sorun yaşamadım. Ayrıca bir arkadaş geçmiş
yöneticisinden geçmiş noktalara geri dönmemi önermiş ancak onları da
yaptığımda hiç bir değişiklik olmadı. Her neyse yenileyince önemi
kalmadı zaten ilginize teşekkürler.