[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Başlamış

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
29 Ağu 2008 Cum 01:14:19 EEST

Bir liste yöneticisi olarak tartışmanın burası olmadığını, bu listenin
teknik sorunların konuşulması ve çözümlenmesi için kullanıldığını -*benden
önce hatırlatılmış olsa da*- tekrardan hatırlatmak istiyorum. Tartışmayı
illa ki uzatmaksa niyetiniz, Pardus Polemik Listesi'nde [
http://liste.pardus.org.tr/pardus-polemik/] bunu gerçekleştirebilirsiniz.

Son kez rica ediliyor, bu tartışmayı burada devam ettirmeyiniz!

An itibariyle tartışmayı uzatanlar yöneticiler tarafından listeden
uzaklaştırılabilir. Yaptırımın haksızca olduğunu düşünenler tartışmaya devam
niteliğinde yazı yazarak değil, doğrudan bana e-posta ile ulaşarak
görüşlerini -*saygı çerçevesini aşmadan*- belirtebilirler.

Tarafımca ikinci bir uyarı yapılmayacaktır.

Saygılarımla...
--
Deniz Ege TUNÇAY
http://www.lanetlidiyarlar.com/