[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Başlamış

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
28 Ağu 2008 Per 14:01:39 EEST

Arkadaşım
İzmit de Ticaret ile uğraşırken Altmışlı yılların sonuna doğru  kendi
başımdan geçti. ortağı bulunduğum Tayfun Nakliyat ve Tic.Koll.Şti  1963 Ocak
ayında tescilli isim ve abmemi mevcutken Tayfun Nakliyat ve Tic.Şti. adıyla
faaliyete başlayan Şirket hakkında Şt.Avukatımızın açtığı dava sonunda adı
geçen bu şirket isminin başına aldığı Yeni eki ile yoluna devam etti ve de
buna mani hiçbir kanunu yaptırımın olmadığını avukatlarımız dile getirdiler.
İsim tescili yaptırırken tüm ekleri ve eklentileriyle tescil ettirseymişiz
böyle bir hakkımız olacağını beyan ettiler ve karşı firmada isminin
başındaki yeni ilavesiyla yoluna devam etti.İyi günler