[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Başlamış

fethi naci fethinaci at gmail.com
27 Ağu 2008 Çar 19:47:57 EEST

27 Ağustos 2008 Çarşamba 19:22 tarihinde Seda Akay <sedaaa.s at gmail.com>yazdı:

> Merhaba arkadaşlar,
>
> Kiminiz arada söylemişsiniz Pardus-polemik'e

Polemik anlamsız ve sadece çatışma yaratmak anlamını taşıyor.Bana göre eğer
teknik konular ve yardımlaşma dışında bir listede bu konuların tartışılması
isteniyorsa adı değişmeli.Örnek pardus politikası  pardus sosyal pardus
proje eleştirileri vsr gibi tenik olmayan ancak pardus u ilgilendiren bir
liste olmalı. Polemik diye liste acılması bile polemik yapmaktır.