[Pardus-kullanicilari] Xara Lx

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
27 Ağu 2008 Çar 19:13:27 EEST

Bunları bilmiyordum, Windows ortamında CRD kullanıyordum,
osalt.comsitesinden de Xara Lx'in ilk sıradaki alternatif olduğunu
görünce Pardus'da
niye yok diye merak ettim. Bir süredir kullanmaya başladığım Inkscape umarım
daha hızlı bir gelişim gösterir.

Şu durumda Xara Lx'in üzerini çiziyoruz demek ki :)