[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Başlamış

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
27 Ağu 2008 Çar 17:47:49 EEST

Selamlar,
Pardus-polemik diye sıktım kendimi ama dayanamadım :)

Mesela Linux Kullanıclar Derneği (LKD) Linux'dan izin almış mıdır?
PKD'yi desteklediğimden değil sadece merak!
Tamam... Öyle Pardus adının olur olmaz yerlerde kullanılarak Pardus'a
zarar vermesini kimse istemez ama insanın aklına: "Nereye kadar?" sorusu
da gelmiyor değil!

Bir orta yol bulunmalı bence...

Mucip:)

Ceyhun Alyeşil yazmış: