[Pardus-kullanicilari] 2008 e geçiþ

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
27 Aðu 2008 Çar 17:04:50 EEST

Genelde bir sorun olmamasi gerekir, en kotu ihtimalle, dosyalarinizi gerisin
geriye ev dizininize kopyaladiginizda bir sorun olursa, 2008'i tekrar siler
2007 kurar dosyalarinizi da geri yerine koyarsiniz.

Sahsen sorun olacagini zannetmiyorum, benim /home dizinim ayri bir
partition'daydi, 2007'den 2008'e geciste bir sorun yasamadim.

Emre