[Pardus-kullanicilari] Kde

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
27 Aðu 2008 Çar 14:54:34 EEST

Wednesday 27 August 2008 Tarihinde 14:19:14 yazmıştı:
> Peki her açılışta 3.5.9 ile açılmasını ama istediğimiz zaman 4.1. e geçmeyi
> nasıl yapabiliriz? Ben 4.1. i kurduktan sonra hep onunla açılmaya başladı
> ama ben 3.5.9 ile açılsın istiyorum ve de istediğim zaman 4.1. e geçmek
> istiyorum...nasıl bir ayar söz konusu?
>
> Teşekkürler...

1. Tasma>Sistem Seçenekleri>Servis Yönetisicinden KDE4 Masaüstü Ortamı (kdebase_workspace) servisinin açılışta çalışmasını engelleyin. KDE Masaüstü Ortamı (kdebase) servisini açılışta çalışmasını sağlayın.
2 Tasma bozuk açılırsa; Konsol penceresi açın, yetkili kullanıcı olun ( su - komutu ve şifre girerek ) daha sonra service kdebase4_workspace off komutu ile KDE4 açılışı kapanır, service kdebase on komutu ile KDE3 açılış sağlanır. Bilgisayarı tekrar başlatınca KDE3 ile giriş ekranı gelecektir.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOÄžANLAR UPS