[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Başlamış

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
27 Ağu 2008 Çar 10:00:45 EEST

Bence buradan sonrasına pardus-polemik listesinden devam edelim. Konu uzayıp gidecek çünkü.

Wednesday 27 August 2008 Tarihinde 09:16:09 yazmıştı:
> Giriş ve aidat ücreti almayan dernek varmı ?  lkd ye baktım 20 ytl imiş.
> http://www.lkd.org.tr/uyelik/uyelik-basvurusu.
>
> Bu para lafı leke atmak içinmidir cahalettenmidir anlamadım.
 Amaç cehalet yada leke atmak değildir. Birileri toplayacakları paranın ne amaç ile toplandığını da anlatmalı.

> Bana göre her iki derneğede üye olunmalı.
Sadece LKD üyesi olmak bence yeterlidir. Çünkü tüzüklerine bakarsanız birbirlerinden amaç olarak pek farkları
yok. Şahsen ikinici bir derneğin de kurulmasının ne Linux'a nede Pardus'a bir faydası olacağını düşünmüyorum.
Farklı ses ve renkler tek bir çatı altında da yaşatılabilir.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS