[Pardus-kullanicilari] PKD Üye Almaya Başlamış

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
27 Ağu 2008 Çar 08:49:52 EEST

Tuesday 26 August 2008 Tarihinde 18:29:37 yazmıştı:
> Bir Pardus kullanıcısı olarak Pardus adı altında ne kadar dernek açılırsa
> açılsın hiçbirine üye olmayacağımı söylemek isterim. L.K.D. gibi gerçek
> anlamda bir linux derneği bu açığı kapatıyor isteyen oraya üye olabilir
> pekala. Üstelik bir de para söz konusu edilmiş ki ne diyeceğimi
> bilemiyorum?..

Size aynen katılıyorum. Konunu fazla uzatılmasına da taraftar değilim ama para konusu benide çok rahatsız
etti. Madem Pardus (Linux) için 20 ytl harcamak istiyorum, yakında çıkacak Pardus ürünlerinden alır, Pardus
gelişimine maddi katkıda da bulunurum.

--
Saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN