[Pardus-kullanicilari] Goruntu Yoneticisi Modulu Yuklenememesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
25 Ağu 2008 Pzt 12:11:44 EEST

Mon, 25 Aug 2008 12:01:56 +0300, Serdar DALGIÇ
<serdar at cclub.metu.edu.tr> :

> nvidia ekran kartımdan kaynaklanan bazı sorunlardan dolayı (bkz hata
> no : 7986)[1] /etc/X11/xorg.conf'u elle değiştirmek zorunda kaldım,
> sanırım bu görüntü yöneticisinin hoşuna pek gitmedi ve şu hatayı
> alıyorum:
> çözüm önerisi?
xorg.conf dosyani silersen, bir sonraki acilista zorg onu otomatik
tekrar olusturacaktir.

zorg --help komutu ile bakarsan, elle calistirman mumkun ama her
durumda yeni xorg.conf dosyasinin gecerlik kazanmasi icin X'i tekrar
baslatman gerekir.

                   Doruk