[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 Apache Sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
24 Ağu 2008 Paz 22:23:10 EEST

Merhabalar

Pardus 2008 e Apache web sunucusu kurdum ancak 'var' klasörründe bulunan
'www' dosyasının yazma izni olmadığı için hiç bir işlem yapamıyorum. Ek
olarak syscp kurmak istedim ancak 'var/www/localhost/httpdocs' klasöründe
yazma izni yok yanıtını aldım. Klasörü incelediğimde izinler kımının pasif
olduğunu gördüm. Root olarak giriş yapsam dahi pasif olarak gözüküyor.
httpdocs klasöründen dosya silmek istediğimde de değiştirme izni yok
yanıtını aldım. Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa memnun olurum.

--
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ