[Pardus-kullanicilari] Akbank tan sonra şimdi de Vodafon

pardus at kocaeli.org pardus at kocaeli.org
24 Ağu 2008 Paz 12:03:26 EEST

HSBC'nin "yerli" olduğunu söyleme imkanımız pek yok :)
Ancak onlarda sorun yaşadıktan sonra teknik desteği aradığımda bana en azından nasıl bağlanabileceğim konusunda yardımcı oldular. Şifre v.s. girildikten sonra siteye girmek için windowsta "tamam" düğmesine basmak gerekirken, Pardus'ta tamam düğmesini içeren form dışında bir yere tıklamamı söylediler ve gerçekten bu da "tamam" düğmesinin işini gördü. "Türk" zannetiğim banka gibi "micro$oft markalı işletim sistemi kullanmak zorundasınız" demedi.
Bu Türklükle yabancılıkla değil, insana saygı ile ilgili bir konu kanaatimce.