[Pardus-kullanicilari] pidgin

Eray HİMALAY actual.sir at gmail.com
24 Ağu 2008 Paz 03:47:38 EEST

Ben Pardusu yükledim ama gizli dosyaları göster desemde wine diye bişey
bulamadım bulamadığım içinde aktif hale getiremedim daha önce arkadaşlardan
biri ne yapmam gerektiğini söylemişti wine yi bulmak için ama  söylediği
şekilde bakmama rağmen bulamadım acaba benim yüklediğim Pardusda mı bi
enteresanlık var diyede düşünmeye başladım açıkcası yükleyeceğim Program
Oyun Metin2 Knight Online WoW Gibi OnLine Oyunlar ki alt tabanı linux olanı
bulamadım bulsam onu deneyecektim ama zorunlu kaldım exe ye Ne Yapabilirim
yüklemekten vazgeçmenin dışında ?