[Pardus-kullanicilari] HP'nin Recovery Manager Uygulaması

zonguldak37 at hotmail.com zonguldak37 at hotmail.com
23 Ağu 2008 Cmt 02:08:05 EEST

degerli arkadaşım

hp pavilion notebookta pardus kurmak cokta zor degil

hatta vistayı yedeklemeden dahi hiç bozmadan kurabilirsiniz

öncelikle vistada bilgisayarımı sag tıkla yönet>depolama>disk yönetimine gel orda vistanın kurulu oldugu partition
büyük ihtimalle c olması gerek vistanın kurulu oldugu partitionu yani hdd bölümünü sağ tıkla ve birimi küçült bölümüne gel ve pardusu kurulacak kadar bölümü 10 gb yada 15 gb olarak ayır ve tamama bas vistaya hic bişey olmadan hdd bölümlendir
ve aslanlar gibi pardusunu rahatlıkla kurabilirsiniz bende aynen öyle yaptım kurdum ve pardusumu cok severek kullanıyorum

yardımcı olabildiysem ne mutlu bana  yasasın özgürlük yaşasın pardus

saygılarımla