[Pardus-kullanicilari] HP'nin Recovery Manager Uygulaması

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
22 Ağu 2008 Cum 17:02:27 EEST

Emre arkadaşın söylemiş olduğu gibi yedek alabilirsiniz size verilen işletim
sistemini. Bu hp de genellikle d ile harflendirilen hard diskte oluyor. Onu
dvd ye yedekleyin sonra format çekin (ama bunu ayrıntılı olarak servisden
öğrenin tam olarak nasıl yedek alınır vs.) Sonrasında yedekleme yapmış
olduğunuz dvd den windows u kurun ama burda kurarken diski parçalayın.
Kurulumdan sonra Pardus cd ile kuruluma geçin ve windows kurarken
parçaladığınız herhangi bir alana Pardus' u kurun. Ancak burda tekrardan
Windows kurulum yaperken diski parçalama seçeneği var mı yok mu bilemiyorum.
Bunu size açık olarak servis söyler.  Servise  yedek alıp tekrardan diskimi
parçalayarak windows kurmak istiyorum deyin. Hp eğer hala size çözüm yerine
sorun çıkarmaya devam ederse burdan ben Hp yi sizinle birlikte protesto
etmeye hazırım.

Kolay gelsin iyi günler.

Not: Bir insan bilgisyar alırken işletim sistemsiz bir bilgisayar alma hakkı
olmalı. İsteyen istediği işletim sistemini alsın kendi kursun. Aksi durum
tamamen özgürlük kısıtlayıcı oluyor.