[Pardus-kullanicilari] kde4.1 den 3.5.9 a dönüþ

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
21 Aðu 2008 Per 10:08:41 EEST

Sevgili Kubilay Kocabalkan,

Ben de bu bilgiyi arıyordum. Sanırım daha önce de paylaşılmıştı ama
bulamamıştım. Çok teşekkür ederim. Akşam evdeki bilgisayarımda deneyeceğim.

Bu arada 2007.1 den 2008 e geçince sesin tamamen kaybolması sonra KDE4.1
yükleyince bazı programlarda sesin geri gelip, 3.5.9 a dönünce de sadece
last.fm programında ses gelmesine bir yorumu olabilecek var mı acaba...

Bu arada ses kartım alışıla gelmişin dışında bir ses kartıdır. Asla
gittiğinden beri ses sorunumu çözebilmiş değilim.

Herkese sevgiler..