[Pardus-kullanicilari] Pardus ile PPPoE baglanti kurabilir miyim, nasil?

pars pardus parduskullanici at live.com
20 Ağu 2008 Çar 21:22:54 EEST

Paketi kurdum. Ama cift tiklama ile olmadi. Shell'den root olarak pisi install  demem gerekti. Akabinde pisideki kurulu paketler listesinde rp-pppoe'yi gordum. Ancak internet paketleri arasinda pppoe veya benzeri bir program bulamadim. Kendi indirdigim taz dosyalarindaki ilgili readme ve how to connect dosyalarini da okudum ama basarili bir sekilde programi calistiramadim. Anladigim kadari ile bu paket kurulduktan sonra pppoe-setup, pppoe-start, pppoe-stop...vs. bir kisim komutlarin diger komutlara eklenmis olmasi gerekiyor. Fakat tum bu komutlar icin her seferinde 'command not found' hatasi aliyorum. Yine de yardimlariniz icin tesekkurler. Iyi calismalar...