[Pardus-kullanicilari] Güncelleme

okan ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
20 Ağu 2008 Çar 12:08:06 EEST

Güncellemeyi hangi paketlerde yaptığımı maalesef tam olarak hatırlamıyorum. Pardus'umu bozuk görünce güncellemeleri tamamlamak için açılış ekranında ctrl alt f1 ile konsoldan pisi up komutunu verdim. Güncellemelerin hepsini indirmesine rağmen ilk üç güncellemeyi yapıp sonra da hata verdi. Anlayacağınız güncellemeleri de yapamadım. Bir kez de Pardus açıldıktan sonra denedim. Bu seferde konsola hiç bir şey yazmadan kilitlenip kaldığını gördüm.

Merhaba,
Çekirdek de güncelleme yaptiğiniz paketler arasında mıydı? Ekran kartınızın modeline göre gerekli sürücüleri de güncellediniz mi?

İyi çalışmalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da