[Pardus-kullanicilari] Güncelleme

okan ünal ok4nunal at yahoo.com.tr
20 Ağu 2008 Çar 03:55:01 EEST

Arkadaşlar Pardus 2008'e güncelleme yapmaya kaltım. Bütün güncellemeleri kurmadım sadece bir kaçını kurdum sonra bıraktım. Şimdi Pardus'um çalışmaz oldu. Açılıyor ancak görüntü ayarları 800x600 olmuş durumda, ses gelmiyor, programların üzerinde kapatma düğmesinin bulunduğu yer olmuyor, üstelik klavyeyi de İngilizce klavye olarak görüyor. Yakuake programını çalıştırıyorum programda bazen yazıyorum bazen yazamıyorum. xorg.conf dosyasını en az on kez silmeye kalktım değişen hiç bir şey olmadı. Ne yapabileceğim hakkında bilgisi olan var mı?

Yahoo! kullaniyor musunuz?  http://tr.mail.yahoo.com
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma
Yahoo! Posta'da