[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion Hk.

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
17 Aðu 2008 Paz 23:10:33 EEST

1.si compiz i ilk kurarken pisi ye girip yeni paketler kısmında compiz yazıp çıkan herşeyi yüklemeliydiniz.galiba eksik paket var.
2.si de compiz bilgisayarımda kuruluydu bir sürü hata olduğu için dün kaldırdım.ama kullanmak istiyorsanız, pisi de kurulu paketleri seçip compiz yazın çıkan paketleri kaldırın ve üstte yazılan şekilde tekrar kurun.kolay gelsin.