[Pardus-kullanicilari] Compiz Fusion Hk.

Ertugrul Gazi ertugrul_gazi_ozturk at hotmail.com
17 Ağu 2008 Paz 20:07:14 EEST

Öyle bir uyarı almadım  "bash: the: command not found" uyarısını aldım ayrıca ccsm paketini kurmadım heralde zaten bir önemli ayrıntıyıda söyleyeyim
 kdesu kwrite /etc/x11/xorg.conf ben bunu ayarlamasını yapmak için açtığımda sayfa boş çıktı ben de bunu ayarlamadan direk yaptım
Gelen kutunuzda hiç yer kalmamasından bıktınız mı? Windows Live Hotmail şimdi size 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan alın!
http://get.live.com/mail/overview