[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 31, Konu 108

Mustafa UYSAL alomuhasebe at gmail.com
17 Ağu 2008 Paz 13:24:13 EEST

Serdar ben ilginize teşekkürler...
Ancak rapor alırken kaydet yada birlikte aç menüsü gelmediği için raporu
bilgisayara kaydedemiyorum...
Bir de yapmış olduğumuş iş gereği bir çok mükellefin beyanname ve
bildirgelerini internet aracılığı ile verdiğimiz için beyanname ve
bildirgeleri kullandığımız bu bu programdan xml dosyası halinde alarak
ilgili birimlere internet aracılığı ile gönderiyoruz. Bu iş yoğunlunda büyük
bir zaman kazandırmakta... İşte bu uygulama turquazda maalesef yok...Sanırım
ancak luca yetkililerinin bu programı pardusda çalışır hala getirmesini
bekliyeceğiz... İlginize tekrar tşk ler....