[Pardus-kullanicilari] firefox ta hotmail

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
16 Ağu 2008 Cmt 20:32:15 EEST

Herkese merhaba, Pardus 2007.3 kullanıyorum. Pisi'den ve konsoldan
Firefox 2.0 sürümünü güncelleyemedim. Eklentiler de hata veriyordu. Pisi
herhangi bir güncelleme göstermiyor ancak Firefox 2.0'ı 3'e
güncellemiyordu. Neden böyle yaptı anlayamadım ancak sorunu Firefox
3.0.1'i Mozilla'nın sitesinden indirip elle kurarak hallettim. Artık
Hotmail bende yükseltin şeklinde bir hata vermiyor. Herkese kolay
Date: Sat, 16 Aug 2008 18:40:38 +0300 From: Mucibirahman İLBUĞA
<mucip.ilbuga at gmail.com> Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] firefox ta
hotmail To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr Message-ID:
<48A6F4F6.7050205 at gmail.com> Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Selam, Haklı olabilirsiniz :( Bu açıdan hiç düşünmemiştim!... O zaman
kaçınmak gerek... Mucip:) Emre Erenoglu yazmış: