[Pardus-kullanicilari] Askıya alma seçenekleri kayboldu.

selim ok selimok at gmail.com
16 Ağu 2008 Cmt 19:22:03 EEST

16 Ağustos 2008 Cumartesi 17:40 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <
kubilay at kocabalkan.net> yazdı:

> Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Tasma >Masaüstü>Oturum Yöneticisinde>
> Kapatma tavsiye etme ayarları seçili
> durumda. Başka bir öneri gelmez ise hata kaydı gireceğim.

Ekran kartiniz nedir acaba? Compiz Fusion masaüstü efektleri kurulu ve aktif
mi?
Bu hata kaydi gerektiren bir soruna benziyor ancak biraz daha bilgi toplayip
oyle yeni bir kayit acmak daha dogru olabilir.

Daha önce yeni bir kullanici hesabi olusturup deneyin demistim. Bunu
denediniz mi?

Iyi calismalar,
Selim
--