[Pardus-kullanicilari] msi. uzantılı dosya-program

Metin Oğuz metinoguz26 at gmail.com
16 Ağu 2008 Cmt 00:13:35 EEST

"Windows ve linux farkli platformlardir.Birinde calisan program
digerinde calismaz.Evet wine gercekten buyuk is basariyor.
Ama ondan butun windows programlarini calistirmasini
beklemek yanlis olur. Bence madem pardusa (linuxa)
gecis yaptiniz bu yeni sistemi ogrenmeye calisin.
Bu sistemdeki programlari taniyin.
Eski aliskanliklarinizi degistirip yeni tecrubeler edinin."

Benim gibi son kullanıcılara daha yapıcı yaklaşmak hem Pardus'un gelişmesine ve
yaygınlaşmasına yardımcı olur düşüncesi ile yukarıdaki yeni "Bu sistemdeki programlari taniyin."
ve "tecrübeler edinin" tavsiyesi zamanla olacak ve ihtiyaç duyulduğu anda edinilmesi
gereken bir durumdur.Zaten eski alışkanlıkları terk etmek konusunda windowsu kaldırarak
kendim için iddaalı bir iş yapmış durumdayım.

Yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim,gerçekten çok faydalı oldu.Wiki de bulamadım
ama yardımcı olan arkadaşların bu konuyu eklemesinde fayda var diye düşünüyorum.