[Pardus-kullanicilari] msi. uzantılı dosya-program

What you get is Not what you see wyginwys at gmail.com
15 Ağu 2008 Cum 12:17:50 EEST

Windows ve linux farkli platformlardir.Birinde calisan program
digerinde calismaz.Evet wine gercekten buyuk is basariyor.
Ama ondan butun windows programlarini calistirmasini
beklemek yanlis olur. Bence madem pardusa (linuxa)
gecis yaptiniz bu yeni sistemi ogrenmeye calisin.
Bu sistemdeki programlari taniyin.
Eski aliskanliklarinizi degistirip yeni tecrubeler edinin.