[Pardus-kullanicilari] Harici Disk Problemi

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at gmail.com
14 Aðu 2008 Per 14:37:14 EEST

ArkadaÅŸlar,

Neredeyse 2 aydır harici disk kullanıyorum. Düne kadar bir sorunum yoktu.
Diskten bilgisayara veri kopyalarken her ÅŸey normal, ancak bilgisayardan
diske kopyalarken bir zaman sonra disk bilgisayardan ayrılıp tekrar
bağlanıyor. böyle olunca kopyalama işlemi başarısız oluyor. Diski birkaç kez
formatladım. Ancak değişen bir şey olmadı. Şimdi iş yerinde denedim, 600-700
mb'lik dosyaları sorunsuz kopyaladı. Bu sizce PArdustan kaynaklanan bir
sorun mu ya da böyle bir sorunu yaşayanlar var mı?

Saygılar