[Pardus-kullanicilari] Amsn'nin yeni sürümü nasıl indirilir?

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
14 Ağu 2008 Per 14:34:00 EEST

Besim Bey ilginize teşekkür ederim. Ama ben aMsn mevcut sürümüne
girebiliyorum. Çevrim dışı iken gelen mesajları alamıyorum, resim
yükleyemiyorum.... Bu sebeple yeni sürüme geçmek istedim. Nasıl geçebilirim
diye ondan sormuştum. acaba bendeki hataların sebebi, ne olabilir ve nasıl
düzeltilir? Veya aMsn yeni sürümüne nasıl geçerim? (Sanırım Emre Bey bunun
cevabını verecek)

Aldığım Server Error mesajı ise emesene ile ilgili idi. emesene'ye girdim ama
server error hatası yüzünden çalıştıramadım. Bunu nasıl düzeltebilirim diye
sormuştum.

Thursday 14 August 2008 Tarihinde 13:24:02 yazmıştı: