[Pardus-kullanicilari] Amsn'nin yeni sürümü nasýl indirilir?

besim durgun bpardusd at gmail.com
14 Aðu 2008 Per 13:22:13 EEST

Windows Live Messenger'ın güvenlik ayarlarında bazı değişiklikler
yapıldığından sunucu giriş hatası veriyor. Ubuntu da bunu test deposunda
(prerelease update) bulunan yeni sürüm ile çözmüşler. Biraz beklemek
gerekiyor sanırım.
Saygılar.
Besim

14 AÄŸustos 2008 PerÅŸembe 12:56 tarihinde Emre Kocaoglu <