[Pardus-kullanicilari] nvidia-drivers-new güncelleme problemi

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
14 Ağu 2008 Per 12:57:04 EEST

pardus 2008 üzerinde GeForce 7100 GS ekran kartım var. dün güncelleme
yaptıktan sonra su olarak "nvidia-xconfig" verdim ve "ctrl+alt+backspace"
yapıldıktan sonra konsola düştü sistem. normal kullanıcı olarak girdim ve
"startx" dedim ama verdiği çıktıda kernel modülle driver modülün sürüm
numarası tutmadığını söyledi ve açılmadı. o an aklıma gelmediği için sürüm
numaralını almayı unutmuşum. alel acele "pisi hs -t #" ile son işlemi geri
aldım ve şu anda normal çalışıyor ama pakette bir problem var. bu konu
hakkında yapabileceğim bir durum var mı? başkasının da başına aynı durum
geldi mi acaba?

saygılarımla

not: sürüm kodlarını almadığım için bug kaydı bırakamıyorum.