[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 31, Konu 90

mehmet n. olcay mnurolcay at gmail.com
14 Ağu 2008 Per 02:03:26 EEST

Merhaba

Teknik bir engel yoksa sadece ie ile çalışan siteleri firefox ile açmak için
aşağıdaki[1] eklentiyi kullanabilirsiniz. Firefox araçlar menüsüne User
Agent Switcher adında bir alt menü ekleniyor bu şekilde, burdan ie7 olarak
görünmesini sağlayabilirsiniz. Örneğin ilsis e girebiliyorum bu şekilde.

1.https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/59

NOT: Mesajı ilk önce diğer mesajlara yanıt olarak gönderdim ancak önceki
mesajları silmediğimden dolayı mesaj içeriği çok fazla diyerek moderasyona
takıldı. Bu nedenle tekrar yolluyorum.